Alla inlägg den 16 juli 2013

Av josefina linderborg - 16 juli 2013 11:22

Det har varit lite dött här eftersom Thorsten bara har gått på bete för kurering. Men nu ska vi försöka ändra på det!
Han har tagit semestern på lite för stort allvar och blivit vildhäst, vägrar bli fångad av någon annan än mig och har tillochmed börjat sparka mot folk. Så igår tog jag beslutet att ta "hem" honom till stallet idag. Och tack vare alla okomplicerade människor som är inblandade verkar det gå lätt som en plätt :)
Så Emelie och jag tar våra pojkar och traskar mot stallet för att möta upp hovis som så underbart kunde komma redan idag! Jag har klippt ut liggunderlag som ska tejpas på bakhovarna för att underlätta, och självklart tofflorna fram - nu jävlar! Och jag håller varenda tumme jag har att han ska ha växt tillräckligt för att få på dojjorna.
Förhoppningsvis är denna långdragna historia snart över, det märks att han vill börja arbeta nu stackaren..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards